Ledare med på prisutdelning?

Krockodil

Trådstartare
Min häst tycker ärevarv och prisutdelningar är roliga saker... Lite för roliga... :crazy: Han vet att han snart ska galoppera tillsammans med andra hästar och det är ju jättekul. Så han kan inte alltid hålla sig i skinnet och sköta sig utan flyger rätt som det är i luften, gärna när folk applåderar.

dressyrtvling-surf-2010-142_109160598.jpg

Det står inget i TR ang. detta så jag tänkte höra med öd på nästa tävling att om vi blir placerade om det skulle vara ok om hästskötaren gick med och stod bredvid och höll i honom tills det var dags för ärevarv. Då kanske han kan hålla sig lugn.

Är det någon som vet om det skulle vara tillåtet/inte tillåtet att göra så? För det är inte så jättekul med en häst som de knappt får på rosetten på eftersom han mest hoppar omkring på bakbenen. :crazy:

Sv: Ledare med på prisutdelning?

Du måste fråga ÖD innan du tar med ledare in, men jag vet att det sällan är några problem om man talar om varför man vill ha det.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 860
Övr. Grenar Hej! Jag håller på med travhästar i nuläget, men har sedan länge varit intresserad av svensk galoppsport. Jag har inget galoppstall i...
Svar
1
· Visningar
2 953
Senast: Myrten
·
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår eftermiddag kom jag hem från ett par dagar på tävlingarna i Laholm där jag varit med som hästskötare/sällskap/mentalt stöd (inte...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: mooi
·
Hästhantering Jag har hela tiden trott att H.H mest varit ranghög - och det är han väl förvisso, absolut. Men särskilt senaste veckan, har det blivit...
2
Svar
25
· Visningar
2 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka