Le Cannibal again!!!

Nafayette

Trådstartare
Utklassning på Vincennes.
När han är bra så är han VÄLDIGT BRA!!:d
Blir aldeles knottrig på ryggen..

Suck.....
F-n...och vi som åker från Paris på lördag....

AM

Sv: Le Cannibal again!!!

Okeej, håller med om att när han är i toppform så klår ingen honom :P

Jag åker dit på lördag :D Nån mer som ska dit?

Men jag är lite undrande från halt till toppform på nolltime vad har de sprutat i honom tro?
KAnske bara liiite avundsjuk...

AnnaJue skrev:
Okeej, håller med om att när han är i toppform så klår ingen honom :P

Jag åker dit på lördag :D Nån mer som ska dit?

Kolla i PdA-tråden så finner du några fler bukefalister...:D

Ahhhhh... han är bäst, han är bäst, han är bäst:bow: :bow: :bow:

Då får ni va snälla att sätta er bland den franska hejarklacken och heja på honom!!! I mitt ställe..

Jag stod ju där förra året och det var något helt otroligt..:D

AM *drägglar*

Gud en sån lyckans ost du är!!:bump:

Här kommer töntstallys åsikter om Kanibalen.......Bara LOVE!!:love: :love: :love:

De har ju andra dopingregler där.....

Men i förra veckan togs dopingprov på varenda häst på grosbois,undrar hur det gick.....

Joo, det vill jag också veta :smirk: Men jag tror inte att det var så många..

stally skrev:

Det är väl så att dom kan medicinera längre fram innan start. Att dom får ha substans kvar i blodet, men inte stå under "klar" medicinering...

Om jag fattat det rätt....

stally skrev:

Men i förra veckan togs dopingprov på varenda häst på grosbois,undrar hur det gick.....
Det var inte riktigt sant, tror det var så att de tog prov på alla hästar som var anmälda till Prix d'Belgique. Det är ju lite skillnad.

Angående deras dopingregler, de är inte samma som Sveriges, de är inte heller så att de alltid är snällare... (eller dummare beroende på hur man ser det). De är annorlunda. Ibland är det kortare karenstid än i Sverige, ibland längre. Om jag inte missminner mig fick Åkres Lurifax ett positivt prov där, samma behandling vid lika lång tid innan start hade inte varit ett positivt prov i Sverige.

Senast ändrad:

stally skrev:
Gud en sån lyckans ost du är!!:bump:

Ja, men på jobbet tycker de jag är lite konstig...:crazy: "Ska du åka til Paris i januari bara för att titta på ett travlopp??" Nä, inte bara, vi ska till Normandie och kolla på hästar också... :angel: :D

solros skrev:
Om jag inte missminner mig fick Åkres Lurifax ett positivt prov där, samma behandling vid lika lång tid innan start hade inte varit ett positivt prov i Sverige.

Juste.. För hans mage, nån grejj...

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 040
Senast: Lycan
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 167
Senast: lillamy73
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ska snart åka en sväng till Stockholm igen, så då blir det några dagar utan häst. Att åka till Stockholm ger ju lite variation i...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: EmmaBovary
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka