D

Doeke

Tjosan :) Ngn som vet var ja kan hitta Dressyr programet LB:3 ? ska rida de i KM och skulle behöva de snabbast möljigt :) Tack på förhand :rofl:

Sv: Lb:3

Hej villken klubb ska du tävla på... Jag har funderat på att tävla KM i dressyr också men programet vaerkar vara lite jobbit. :banana:

Sv: Lb:3

Ja ska tävla på Alingsås Ryttar Sällskap. Nja, så jobbigt är de inte, lärde mig de efter att ja läst igenom de en gång, så så svårt är de inte :D :rofl:

Liknande trådar

Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: Piaff
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: Snurrfia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 413
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Mata småfåglarna
  • Luktar gnagare?