Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har i alla fall planterat mina frön. Tack så hemskt mycket @Frokennordberg
Yey! Hoppas att ett gäng tar sig!
Det har tagit lite tid, men jag pluttade in ett par gåvofrön i min propagator och nu växer de äntligen @Frokennordberg!
Fikusar tycker jag kan vara besvärliga, men ampelliljor och fredskalla är typ omöjlig aatt ta död på.
Clivia är en rar planta som blommar vackert ett par gånger per år, om man får tag på den smalbladiga varianten täcker en planta typ ett helt fönster.
Åh, clivior Jag har faktiskt aldrig sett de smalbladiga, får hålla utkik! Jag älskar mina vanliga, går finfint att glömma bort att vattna dem och de är lika glada iallafall. I mitt hem har jag bara rejält stryktåliga växter, men nu har jag fått lite hybris och skaffat två orkidéer. Undrar hur länge de överlever...och om de nånsin kommer blomma igen
Hur lyckades du ha ihjäl den? Stod den inte i ett fönster?Oj, men är de lättskötta verkligen? Min dog ganska lätt.
Smalbladig clivia.
Så fin, tack för bild! Jag okynnesgooglar clivior nu och leker med tanken att skaffa frön. Det finns tydligen gula clivior och allt möjligt!
Så, uhm, jag råkade shoppa lite Imorgon ska jag så clivior!Haha, jaaaa! Jag såg också de gula när jag försökte hitta ursprunget till mina smala. (De har gått i släkten ett par generationer nu.) Det finns så många fina!