Lätt C:2 2003

H

hästig

Jag tänkte tävla en Lokal tävling LC:2 och jag köpte dressyrprogrammen 2003. Om det står LC:2 på Propositionen för en tävling i Februari 2005 är programmet detsamma eller måste man köpa nya dresyr program för 2005?

Sv: Lätt C:2 2003

Hello! :d
Om de står på propositionen att de är Lätt c:2 2003 så år de de...
De står på propositionen "vilket års Lätt C:2 de e"
Buenos dias...! :cool:

Yes, det är det. Om inte arrangören är lite knäpp och tar en gammal LC:2, men det tror jag knappast! :D

nej de behöver du inte. de e bara MSV B3 (tror ja) som e ändrat och LA6 som e nytt för i år

Det står faktiskt bara LC:2 och inget år efter så jag antar att 2003 går lika bra då och är samma program.

Man använder alltid senaste programmet (utom ev på klubbtävling, fast egentligen ska det vara senaste där också). Programmen ändras inte varje år, så man måste hålla koll på vilket som är det senaset. För LC:2 är det 2003 som är senast. De program som är nya 2005 är LA:6, Msv B:3 och Msv B:5, dessutom börjar vi i sverige nu använda FEIs nya ponyprogram från 2004

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 523
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 824
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 186
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod