R
Raderad medlem 120709
Apropå Knockin' On Heaven's Door så är det här den bästa versionen jag hört:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, där håller jag verkligen inte med! Arctic Monkeys version är ju så löjligt mycket bättre.Och Arctic Monkeys' "Do I Wanna Know" framförd av Hozier:
Definitionsfråga, skulle jag tro. Noah Guthrie heter han. Han har släppt en massa covers på YouTube (och Spotify), men har visst även släppt en skiva med egna låtar och har en andra på gång nu i vår. En liten googling visade också att han varit med i sista säsongen av Glee.(Är han "nån"? Jag har så dålig koll... )
Ja den är verkligen helt jäkla underbar Han är helt magisk när han gör den låten!
Jag håller med dig, hans version av den låten är så bra så bra att det är en av anledningarna till att min hund heter Rufus
Själv är jag inget stort fan av alla covers som prånglas ut i samband med Så mycket bättre, men jag kan inte låta bli att älska Magnus Carlsons version av "dom band som binder mig". Jag älskar den verkligen.
Ja, den gör de verkligen bra!Apropå HIM..
Så gillar jag Ville Valo feat Natalia Avelons version av summer wine mer än Nancy Sinatras och Lee Hazelwoods orginal
Haha ja han heter Rufus egentligen och i stamtavlan men Svansson är ju helt klart det vanligaste namnet han går underAlltså, ursäkta, MEN VADÅ RUFUS?! Jag var tvungen att kolla om jag blandade ihop Svanssons ägare med någon annan
Haha ja han heter Rufus egentligen och i stamtavlan men Svansson är ju helt klart det vanligaste namnet han går under
Känns fint fö att han är lite känd på buke, min lille Svansson