Låtar där covern är bättre än originalet

Det är sällan jag tycker en cover är bra om den framförs i en helt annan stil än originalet... så jag håller inte med majoriteten i tråden :p (och Disturbed... NEJ, är helt och hållet med @Pancakes där! :yuck:). Men generellt kan covers vara bra (håller med om Imperiet tex):

:love: :love:

Ovanstående får mig att bryta ihop... jag lyssnade mycket på den när jag jobbade i Norge och väntade på att sjukhuset skulle ringa och berätta att pappa dött :cry: :cry:

Jag älskar Adele men tycker att Sofia Karlberg gör en grym cover av "Send my love to your new lover", den är liksom mer hjärtskärande och går rakt in i hjärtat.

Originalet:

alltså jag kan inte låta bli att tycka att Mileys version är bättre än orginalet!:love: Skulle gissa på att jag är typ ensam om det:angel:

Miley Cyrus

Dolly Parton

Klart du har!! Monster hade varit fantastisk när han glider in och är sexy liksom. Vi kräver dock film på det!

Du får väl köpa biljetter till VM som alla andra! :cautious:
Nackdelen med freestyle är ju dock att även människan måste vara med... :laugh:

Sen är det kanske så att bara för att jag tycker trick till "I've got fashion in my pants and ain't afraid to show it", "girl, look at that body - I work out", mm vore skitkul betyder det inte att andra inte skulle tycka det vore det märkligaste någonsin och ringa djurskyddet om jag lär min hund dra av sig sina byxor och visa upp sin "sexiga" kropp... :cool: :laugh:

(Vårt nuvarande program är dock till "run through the jungle", jag saknar humorn... :D)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka