Jag ar sa glad att var regering bestamde sig for att satsa pa att forbattra statliga posten i stallet for att salja den. De utokade servicen och blev konkurenskraftiga i nathandeln (las Amazon Prime som maste komma fram innom tva dagar) och har nu ocksa vant ett ordentligt underskott till en 610 millioner vinst under 2016 ... OCH det kostar (omraknat i dagens valuta) 10.25 Svenska Kronor att skicka ett brev fran mig i Oregon till Sverige. Sa ja, @Korven 21. sek till Australien ar dyrt.
Postnord har flera ganger stamplat brev som "inkommet" 3 dagar efter att jag skickat det harifran ... men det har ALDRIG kommit fram med mindre an en vecka i Sverige och det langsta for ett vanligt brev var en manad. Om man inte raknar det brev som nu varit pa vag i ett halvar.
Postnord har flera ganger stamplat brev som "inkommet" 3 dagar efter att jag skickat det harifran ... men det har ALDRIG kommit fram med mindre an en vecka i Sverige och det langsta for ett vanligt brev var en manad. Om man inte raknar det brev som nu varit pa vag i ett halvar.