S
sante
Har en häst som inte blir bättre på att lastas fastän vi är iväg oftare än förut!
Pållen gillar ju inte alls att åka transport och fastän vi har köpt en snygg och mycket ljus transport, men taklucka, öppningsbara fönster ,boggi spån på hela golvet så vägrar hon att gå in ibland!
Så imorgon ska jag på kurs och får stiga upp Tidigtt för att verkligen komma iväg!
Ibland är hon jätte duktig på att gå in och ibland vägrar hon totalt!!
Är detta bara sto beteende, suck!
Annars brukar hästar som åker och lastas oftare vänja sig vid tanken, men inte denna dam inte.
Skulle vilja veta om det är fler som har sådana bekymmer?
Och vad gör ni åt det?
Har testat allt och när hon väl går in så gör hon det när jag minst anar det
När hon väl står där inne så går det bra, inga kast ut, men lite smånervös och småstressad...men jag kan tyvärr inte erbjuda henne bättre åkcomfort
Pållen gillar ju inte alls att åka transport och fastän vi har köpt en snygg och mycket ljus transport, men taklucka, öppningsbara fönster ,boggi spån på hela golvet så vägrar hon att gå in ibland!
Så imorgon ska jag på kurs och får stiga upp Tidigtt för att verkligen komma iväg!
Ibland är hon jätte duktig på att gå in och ibland vägrar hon totalt!!
Är detta bara sto beteende, suck!
Annars brukar hästar som åker och lastas oftare vänja sig vid tanken, men inte denna dam inte.
Skulle vilja veta om det är fler som har sådana bekymmer?
Och vad gör ni åt det?
Har testat allt och när hon väl går in så gör hon det när jag minst anar det
När hon väl står där inne så går det bra, inga kast ut, men lite smånervös och småstressad...men jag kan tyvärr inte erbjuda henne bättre åkcomfort
Senast ändrad av en moderator: