Låst "kvist"-tråd :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Ashira

Jag tänker inte ta upp en ny "kvist"-tråd så take i easy BOJ :) Jag har inga åsikter om det eftersom jag inte vet vad det handlar om.

Men jag vill fortfarande ha tips om var någonstans man kan hitta information om det?

Axel här på Buke nämner denna "kvistdiet" lite då och då och jag vill gärna veta vad det handlar om.

Så Axel eller någon annan som vet - länk please! :D

Sv: Låst "kvist"-tråd :)

Föreslår jag att man PM:ar TS och ber om den infon, en sån här tråd räknas som efterlysning.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 887
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 983
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 547
Senast: IngelaH
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 724
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010