Larm i skogen

Trissa

Trådstartare
Equilab har ju en funktion i sin app där någon blir larmad om man ramlar av och blir liggande en viss tid. Finns det någon löp-app med samma funktion?
 
App vet jag inte med tror att någon av apple watch modellerna har en funktion som larmar om den märker att man trillar och ligger ned en viss tid. Läste en artikel om en man som hade blivit akut sjuk och trillat i sitt kök, hans apple watch hade "frågat" om han ville larma 112 och när den inte fick något svar hade den larmat av sig själv, om jag minns artikeln rätt. Oavsett så var det iaf tack vare klockan som ambulans kallades till platsen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vissa människor saknar ju empati. Men varför finns empatilöshet egentligen? Har den något funktion för människans evolution? Hur kommer...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 906
Senast: Tualma
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
280
Senast: Acto
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 959
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp