T

talåj

Hur gör man för att bli lärling? Jag vet inte om det kallas lärling i hoppning, men jag antar att det är samma som i galopp. Jag skulle vilja bli lärling. Om några år (2-3) när ska man "ansöka", kontakta personen? Och hur gör man för att få tag i "den"? :confused:

Tror att lärling är detsamma som elev!? Är det någon speciell ryttare du vill till? Det bästa är väl att kontakta och kanske sommarjobba hos vederbörande. Hur får man tag i dom? Skriv, ring, skicka brev, åk till tävlingar och gå fram till dom osv. Någon speciell du vill till?

/Timsetim :)

Det är just det, skriv, ring, skicka brev - men hur får man tag på tel, adress?

Och det är RODRIGO PESSOA jag vill till, utan tvekan :love:!

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 731
Senast: Askur2017
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 883
Senast: Stereo
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 538
Senast: Lejanna
·
Hemmet Har ett hus byggt för ca 5 år sen. Var sjukskriven för utmattning när jag ansökte om avloppslösning och litade helt på entreprenören som...
Svar
15
· Visningar
836
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama