Länkarna läggs i bokstavsordning..

B

BeastieBabe

jag har mina länkar i explorer ordnade efter hur ofta jag använder dom, har alltså dragit runt dom till en bekväm ordning.. men nu idag helt plötsligt så läggs alla i bokstavsordning för varje nytt explorerfönster jag öppnar..

varför? och hur får jag bort det?

jag tänker inte sitta och döpa dem till A.Buke B.Tradera C.Hotmail D.pixbox E.Fotopic osv..

Sv: Länkarna läggs i bokstavsordning..

Länkar i explorer? Är det Favoriter du menar eller ligger genvägar till sajterna under/över adressfältet? Blir de arrangerade i bokstavsordning igen efter att du arrangerat om dem?

Sv: Länkarna läggs i bokstavsordning..

jo precis, de som ligger framme i verktygsfältet, dom började helt plötsligt lägga sig i bokstavsordning hela tiden.. vet inte vad som var fel och har provat att låsa verktygsfältet och starta om datorn men dom bara läggs i bokstavsordning hela tiden..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 241
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: tessan.g
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka