Länk till elitloppsfilmer

magruder

Trådstartare
Hej
För något år sedan hittade jag på en travsajt en länk där man kunde gå in och titta på filmer från många, många elitlopp. Tyvärr sparade jag inte länken i "Favoriter" när jag bytte dator och det är lögn i helsicke att komma ihåg den. Har förstås googlat, men utan resultat.

Mitt hopp står till att någon på Buke vet vilken länk det är och kan ge mig den.
Maggan

Sv: Länk till elitloppsfilmer

Tack snälla för länken.

Tyvärr är det inte denna jag letar efter. På den länk jag hittade, någonstans förra året - men var?, kunde man få se filmer från elitlopp ända tillbaka till 1950-talet. Det var så gott som samtliga elitlopp som gått.
Maggan

annars så har väl STC en film med ALLA elitloppsfinaler inkl. tider och resultat :) vann en sån en gång på travet :D

Tack snälla Runaway
Det var just denna länk jag frågade efter! Yippiii! Nu är den inlagd i Favoriter
Om du vore här skulle jag köpa dig en blomma, nu får du nöja dig med en tänkt sådan.
Maggan

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 743
Senast: tuaphua
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 027
Senast: Lycan
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 215
Senast: LenaH
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 736
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka