Långvarig mens

Sv: Långvarig mens

Skönt att höra!
Man blir ofta trött i början när man äter järntillskott, det går över efter några dagar.

Tack, märkte det igår då jag kände mig piggare och idag är min energi "normal" igen :D

Jag fick liknande blödningar när jag hade p-stav. Det berodde på att preventivmedlet verkade för att göra slemhinnorna tunnare vilket normalt sett gör att man får lite eller ingen mens. För min del blev de för tunna och sprack hela tiden istället = i princip konstant mens.

Så hade jag det också när jag käkade cerazette, sjukt jobbigt och påfrestande efter ett tag!

*delvis kl* Var det blodbrist eller järnbrist du (och ts) hade? Har samma problem, men normalt hb, därav frågan.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 147
Senast: corzette
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 042
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 263
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par... 2
Svar
34
· Visningar
5 197
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?