Långtur med shettis i sommar?

P

PyseN_

Är det någon som har lust att följa med på långtur i sommar, med shettis? Jag och min lilla kille vill ut och åka, vara borta några dar och bara njuta av naturen i sakta mak. Men det blir ju lite tråkigt i längden att bara vara själv. Visst har vi komisar som säkert vill följa med, men hur kan vi ta det lugnt om dem ligger 100 meter framför oss. Därför behöver vi en liten shettiskompis, eller en annan liten häst, och en trevlig och glad kusk som kan följa med oss! Vi bor i gävle, och vart du bor spelar ingen roll, så länge det inte ligger för långt bort såklart ;) Vi vill själva inte åka transport så långt till start så det kommer väl att bli mot ockelbo, hälsingland, dalarna hållet, eller gärna närmare ändå! eller lite neråt om det är så. någon som känner för att hänga på? vi skulle bli jätteglada!! :bump:

Sv: Långtur med shettis i sommar?

Om du vill kan du köra med mig och Kivi på Hästrallyt iår, vad jag hört kommer det att gå i Hassela?
Hälsningar från Ida & Kivi:banana:

Åhhh vad sugen jag/vi blir...
Dessvärre är båda våra "körston" dräktiga och fölar i vår.
Men om du lägger ut samma förfrågan nästa år kan jag lova att vi hänger på.
mvh El

Det låter skoj !:) men det kanske är för långt bort, vet inte var gävle ligger :smirk:

Det här låter ju kul!!! Jag bor i svärdsjö (Dalarna) Vore ju så mysigt att lämna familjen hemma och få några dagar i skogen med Maggie:)

Aa, får se om vi kommer iväg på det i år.. i sådana fall åker jag gärna med er

Vad roligt! Hoppas några mer vill följa med

Gävle ligger på östkusten ca 20 mil norr om stockholm, så det är ganska långt i mellan

Du och jag får väl satsa med våra shettisar för vi bor närmare varandra:p

Hade varit väldigt roligt att komma iväg några dagar och köra omkring.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 561
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 074
Senast: cassiopeja
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat