Längtar!!

YlvaG

Trådstartare
Skulle hämta hem våran lilla kisse i morgon, men veterinären hade semester den här veckan. Så på måndag får jag antagligen hämta henne :love: Vilket blir perfekt då min löneavi har försvunnit. Och jag tvivlar på att den kommer i morgon :(

Men ååh, vill gosa med henne nu :D

Sv: Längtar!!

Idag är det måndag :banana:
Uppfödaren har dock inte ringt än :( Men hon ringer nog snart skulle jag tro. Hoppas :love:

Varför svarar dom inte? Varför ringer dom inte upp? Tänk om huset/lägenheten har brunnit ner eller nåt :eek:

Sambon har sagt att senast sex, annars blir det försent. Och han måste ju med och skriva på papper. Aaah!! Tänk om det har hänt något? :eek:

Puh, dom har inte brunnit upp.
Onsdag kväll ska vi hämta henne. Och jag längtar. Vill ha henne nu. Känns lite fel att inte kunna vara hemma med henne ett par dagar i början, men jag börjar skolan på onsdag. Vill ju inte behöva lämna henne ensam dagen efter, men tyvärr så måste vi ju för några timmar :(

Grattis till henne! :)
Synd att ni måste lämna henne ensam en stund redan första dagen, men är det tvunget så är det.. Låt henne vara på ganska liten yta så det inte blir stort och tomt och otäckt.. Mysiga sovplatser, mat och en låda nära tillhands :)

Ja, vi bor ju i en 1½:a så vi kan ju inte stänga in henne annat än i badrummet. Och det vill vi ju inte. För där finns inga mysiga sovplatser. Så hon får nog röra sig fritt på våra 40 kvadrat. Åh, vill ha henne NU :love:

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 063
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter