A

Amania

på lördag ska man ner till stockholm och hämta råttor en rexad agouti var mm :love: har int sett honom sedan 12/10 om jag minns rätt och förhoppnings viss en bläsad pojk från en annan kull ska till uppföddaren och välja ut hon hade de mest söta bläsade ungarna hoppas någon var hanne. ska bli kul men kommer säkert förvirra mig på centralen när jag ska till tunnelbanan. men längtar så

Senast ändrad av en moderator:
Sv: längtar

Åh en rexad agouti, det bästa man kan ha... :love: Lyxigt värre!

Men ey, hur gick det med pew-arna då? :)

jo det är det fast tror juh inte att jag ändå kan sätta ihop dem med mina nuvarande honor

alice är ganska aggresiv av sig schitzo var min´kompis kommentar men ibland kan hon va en ängel men hon är ganska spännd/rädd av sig. vissa gånger får man inte änns sticka in handen i buren utan att hon villbitas engång vissade hon även inga tecken på att släppa häller men bits int alltid så det börjar blöda dock men ställa sig mot buren och fräsa och hugga mot gallret hänt några gånger

nej det är inte det och dels går det juh ut över mirindia oxå hon är mer försiktigt så hon hinner juh int våga sig fram innan alice bits

Jo det är ju sant... Brukar iofs gå att träna upp i många fall, håller tummarna för att nån som kan sånt hojtar till med hur man ska bära sig åt :)

joda visst går det att träna upp. usha alice såg läskigt elak ut när jag ville gosa med dem

ja det är det mina små sötisar som jag fick för 100kr mindre än vad jag skulle betala

Varför så billigt? :eek:
Hehe billigaste råttan jag har köpt var 50 kr rabatt, för att han skulle slippa vara ensam kvar i affären, dvs min lilla fegis Gudrun. Det var det sannerligen värt :love:

bild008_orig_SE.jpg

Nu har förresten Grogg också kommit över 400 gram, 412 för att vara exakt :)

hade int mer än 200kr så väldans snällt av zooaffären. oj ne jag ska väga tuomas nu han börjar bli stor

Ok :-)

Hehe de har nog vuxit ikapp morsan allihopa som vi vet vikten på :P Utom tjejerna då, de väger 326 g och 322 g så... Och morsan deras är en liten 332grammare så det är inte långt kvar :P

Åhå tungviktare :) Hur mycket har Nemo kommit upp till då?
Väger nästan lika mycket som Gudrun då också, han väger 462 g ;)

Nemo ingen aning kan väga han oxå. jag får visst det lyxiga sällskapet av en råtta ner till stockholm

hela 438 gram väger han

Senast ändrad av en moderator:

Gahh lyxigt värre, jag vill också åka till sthlm och hämta råttor! Vem är det du ska köpa från förresten? :)

Men blaj då, alla blir ju tyngre än min lillgrabb ju :P Men jag har farsan som är tyngst, så jag får väl vara glad då. Han är stor pojk på 642 g, min stora kluns :love:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 403
Senast: Karminnie
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 739
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama