Jag lämnar det till @Gunnar eller moderatorer att avgöra om @Skorpion76 gör något som inte är tillåtet
Ja? Det är väl givetvis de som avgör men jag utgår ifrån att det inte är emot reglerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lämnar det till @Gunnar eller moderatorer att avgöra om @Skorpion76 gör något som inte är tillåtet
Jag kan inte läsa texten om ett program är textat, men det beror inte på någon diagnos, utan på att texten rullar på för fort för att jag ska ha en chans att hänga med!För min del får hon gärna ha kvar sin signatur men jag hoppar över inläggen pga den.
Jag kan inte se texten i inläggen pga den fetstilade signaturen. Ha dock överseende med min åsikt om det hela.
Jag har en MS diagnos och pga den har jag haft 2 synnervsinflammationer och dom har gjort att jag inte fixar att läsa vissa saker.
Dock inget jag skyller på och är medveten om att det låter knäppt med tanke på diskussionen om diagnoser.
Jag har samma problem med texten på vissa filmer, jag kan helt enkelt inte läsa texten.
Jag fattar bara inte hur en SIGNATUR kan vara så enormt provocerande. Särskilt inte när @Skorpion76 förklarat att den är viktigt för henne.
Jag kan inte läsa texten om ett program är textat, men det beror inte på någon diagnos, utan på att texten rullar på för fort för att jag ska ha en chans att hänga med!
Platinum Pethead
Alltså det är något obehagligt över det grupptryck som @Skorpion76 utsätts för nu. Det är ju inte direkt så att hon dragit fram som en präriebrand över buke och spammat trådar med fetade signaturer. Detta är dessutom hennes egen tråd. Det borde vara väldigt lätt att undvika den om man har svårt att läsa hennes inlägg.Det jävliga med din fetning av signaturen är att jag har problem med att läsa alla inlägg som är på samma sida som ditt inlägg.
Så snälla. Sluta feta din signatur och använd normal text till den.
Genom att ha min signatur känner jag åtminstone alltid igen mina inlägg i denna djungel av alla postande människor.
Platinum Pethead
Alltså det är något obehagligt över det grupptryck som @Skorpion76 utsätts för nu. Det är ju inte direkt så att hon dragit fram som en präriebrand över buke och spammat trådar med fetade signaturer. Detta är dessutom hennes egen tråd. Det borde vara väldigt lätt att undvika den om man har svårt att läsa hennes inlägg.
Jätteledsen om jag bidragit till det. Vill inte alls att det jag uttrycker ska framstå som en del av något otrevligt. Jag ville bara förklara vad "problemet" är (fetningen, inte signaturskrivande) och detta råkade vara den tråd som mest aktivt och on topic-ish tar upp ämnet (i relation till andra forum, detta forum och så då till den som just nu skriver signaturer).Alltså det är något obehagligt över det grupptryck som @Skorpion76 utsätts för nu. Det är ju inte direkt så att hon dragit fram som en präriebrand över buke och spammat trådar med fetade signaturer. Detta är dessutom hennes egen tråd. Det borde vara väldigt lätt att undvika den om man har svårt att läsa hennes inlägg.
Jag personligen får utslag när folk skriver haha i inlägg och skulle kunna skriva en hel uppsats på ämnet, men problemet ligger ju mer hos mig än hos den som skriver det. Min hjärna fastnar, men jag kan ju inte omforma hela världen efter det?
Jag tycker det är bra att du förklarar dig!Jätteledsen om jag bidragit till det. Vill inte alls att det jag uttrycker ska framstå som en del av något otrevligt. Jag ville bara förklara vad "problemet" är (fetningen, inte signaturskrivande) och detta råkade vara den tråd som mest aktivt och on topic-ish tar upp ämnet (i relation till andra forum, detta forum och så då till den som just nu skriver signaturer).
@Skorpion76 verkar tyvärr grundligt undvika att svara på frågan om varför signaturen absolut måste vara fetad trots att den stör flertalet medlemmars läsande. Denna fråga har ställts om och om igen de senaste sidorna. Ja det är lätt att undvika denna tråd men hon skriver ju i fler trådar så det dyker ju faktiskt upp lite varstans. Jag snubblade precis över en diskussion om signaturen i en helt annan tråd exempelvis.
Precis! Håller heöt och hållet med dig! Du trycker precis på samma saker som jag hävdar hela tiden!Jag har inget emot signaturer på forum som gör det rätt. De har ett tak på hur många tecken man får använda, en tydlig avgränsning och tillåter inte bilder. De allra bästa gör också texten mindre eller "svagare", alltså en nyans närmare bakgrundsfärgen. Grått på vita bakgrunder istället för svart som resterande tex alltså. Dessa signaturer är lätta att koppla bort ur inläggsläsandet för mig.
Att skriva till signaturer själv på forum där det inte sköts automatiskt och snyggt blir bevisligen störigt för väldigt många. Jag skulle då välja bort en extra störig fetad signatur (men behålla signerandet om det var viktigt för mig) då jag inte ser varför fetningen i sig skulle kunna vara viktig. Jag får ju hellre mina inlägg lästa av fler och undviker (till viss del) att störa, än fetar min signatur.
Någon skrev en "signatur" i grön text nån sida tillbaka och den var jättemycket lättare att bortse från för mig! Det beror på sidans egna färger. Den såg lika naturlig ut som användarnamnen, sidmarkören och svarsknapparna. Smälte in riktigt snyggt för att vara vad det var.
Men det räcker att signaturen skrivs med normal tex eller i kursiv stil för att den ska gå från "störig" till "äh, kan leva med det".
Jo, hon har svarat nu För att känna igen sina egna inlägg.@Skorpion76 verkar tyvärr grundligt undvika att svara på frågan om varför signaturen absolut måste vara fetad trots att den stör flertalet medlemmars läsande. Denna fråga har ställts om och om igen de senaste sidorna.
Precis! Jag hålller verkligen med dig!Men nä? På grund av en signatur?
Då tycker jag ditt inlägg är långt värre.
Snacka om att mangla någon.
//jösses amalia
Precis! Håller heöt och hållet med dig! Du trycker precis på samma saker som jag hävdar hela tiden!
Platinum Pethead
Tackar! Du får en kram av mig!@Lipperta @Hyacinth och @mandalaki Blir så himla glad över att läsa era inlägg, tror mänskligheten behöver mkt mera acceptans för att människor är olika! Nu har jag visserligen ingen diagnos, men jag stör mig inte alls på @Skorpion76 's signatur, om det nu är så hon önskae ha det
Eftersom jag är en av de som deltar i diskussionen: jag tycker inte signaturen är provocerande. Men bristen på att försöka visa hänsyn mot oss som har någon form av problematik som gör att det blir svårläst, är provocerande.
Det gjorde jag mest bara som en testgrej, men om det blir bättre är det vär att fprtsätta med den stilen!Åh
Ny älskar jag din signatur!
Kommer det där att fungera för dig? Kommer du hitta dina inlägg även om den är grön? Det där fungerar ypperligt för min del och hoppas att det är samma för dom flesta andra användarna med.
Jätteledsen om jag bidragit till det. Vill inte alls att det jag uttrycker ska framstå som en del av något otrevligt. Jag ville bara förklara vad "problemet" är (fetningen, inte signaturskrivande) och detta råkade vara den tråd som mest aktivt och on topic-ish tar upp ämnet (i relation till andra forum, detta forum och så då till den som just nu skriver signaturer).
@Skorpion76 verkar tyvärr grundligt undvika att svara på frågan om varför signaturen absolut måste vara fetad trots att den stör flertalet medlemmars läsande. Denna fråga har ställts om och om igen de senaste sidorna. Ja det är lätt att undvika denna tråd men hon skriver ju i fler trådar så det dyker ju faktiskt upp lite varstans. Jag snubblade precis över en diskussion om signaturen i en helt annan tråd exempelvis.
Det gjorde jag mest bara som en testgrej, men om det blir bättre är det vär att fprtsätta med den stilen!
Platinum Pethead
Det gjorde jag mest bara som en testgrej, men om det blir bättre är det vär att fprtsätta med den stilen!
Platinum Pethead