Längtar tillbaka till de gamla hederliga diskussionsforumen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske inte pga av signaturen i sig, utan sättet? Att bara strunta i om andra får problem utan "det här är min rätt, jag viker mig inte för någon"-attityden.
Ursäkta mig ett tag, brukar det inte heta att man ska stå på sig och inte ge vika om andra personer har för avsikt att klaga på en? Bara en fråga.

Platinum Pethead
 
Jag fick inte alls den vibben som @Niyama beskriver om dig Ts.
Jag såg bara någon bli påhoppad av ingen anledning, du gjorde ju inget fel men kan förstå att det blev lättare för folk att acceptera din signatur när du berättade en anledning till varför den är så viktigt, som du sa finna dina egna inlägg.
 
Det jävliga med din fetning av signaturen är att jag har problem med att läsa alla inlägg som är på samma sida som ditt inlägg.

Så snälla. Sluta feta din signatur och använd normal text till den.
Av ren nyfikenhet - blir det samma problem när man fetar ett ord i en text? Brukar göra det själv ibland just för att betona nånting, och har aldrig tänkt på att det kan vara ett problem för andra.
 
För att hon VILL ha sin signatur och hon FÅR ha den.
Du och andra har frågat om hon kan sluta men hon vill inte sluta och hon måste inte.

Varför måste hon ändra sig efter dig? Jag fattar inte?

Det ser faktiskt riktigt otrevligt ut när folk berättar att de har blockat henne endast pga en signatur, DET tycker jag är otrevligt.

Även om jag inte har en susning om was petshop boys är för något kan jag tycke det är lite kul när någon ny kommer in på forumet och gör något lite annorlunda. Friskt blod liksom.
Jag önskar att hon inte fetade det, men det är överkomligt.
Om du inte vet vilka Pet Shop Boys är ska jag mer än gärna visa dig! Här kommer videon till en av deras mest kända låtar.

Platinum Pethead
 
Av ren nyfikenhet - blir det samma problem när man fetar ett ord i en text? Brukar göra det själv ibland just för att betona nånting, och har aldrig tänkt på att det kan vara ett problem för andra.

Ja för mig är det samma sak. Men bara om det är fetning i svart text?

Känns helt knäppt.

Men det går ju att lösa genom att hålla ett finger över den fetade texten om man vill fortsätta läsa inläggen.
 
Ursäkta mig ett tag, brukar det inte heta att man ska stå på sig och inte ge vika om andra personer har för avsikt att klaga på en? Bara en fråga.

Platinum Pethead

Nja. Om folk har för avsikt att klaga på en för att jävlas kanske, men om nån säger till mig "när du gör så här påverkar det mig på x sätt, skulle du kunna göra annorlunda?" brukar i alla fall jag lyssna och ta till mig det. Ibland kanske man kan förändra sig utan att det krävs nån större uppoffring, ibland kanske det inte går.
 
@Skorpion76 Ett annat sätt att finna sina inlägg är att trycka ctrl+f och skriva ditt nick. Vet inte om det funkar på alla datorer men du får upp en liten ruta högst upp till höger där du kan trycka dig fram till inläggen med pilarna, dessutom blir ditt nick gult och syns supertydligt och du kan se var i tråden du har skrivit genom gula fält i scrollfältet till höger. Superpraktiskt, jag använder det jämt om jag vill hitta nånting specifikt.

Ursäkta mig ett tag, brukar det inte heta att man ska stå på sig och inte ge vika om andra personer har för avsikt att klaga på en? Bara en fråga.

Platinum Pethead
Beror på klagomålen. Ibland ska man stå på sig, men ibland är det läge att ta hänsyn till den som klagar också. Om någon klagar på att jag står på deras fot så ska jag ju inte stå kvar på pin kiv så att säga utan då flyttar jag på mig. Om någon däremot klagar på att min hårfärg är ful så ska jag ju inte behöva gå och färga håret för det.

Ja för mig är det samma sak. Men bara om det är fetning i svart text?

Känns helt knäppt.

Men det går ju att lösa genom att hålla ett finger över den fetade texten om man vill fortsätta läsa inläggen.
Sedär! Då ska jag försöka ha det i åtanke framöver :up:
 
Av ren nyfikenhet - blir det samma problem när man fetar ett ord i en text? Brukar göra det själv ibland just för att betona nånting, och har aldrig tänkt på att det kan vara ett problem för andra.
Intressant fråga. Det undrar jag också. Faktum är att i mitt tycle är det bättre att fetta det man vill betona hellre än att skriva med STORA BOKSTÄVER!

Platinum Pethead
 
Nja. Om folk har för avsikt att klaga på en för att jävlas kanske, men om nån säger till mig "när du gör så här påverkar det mig på x sätt, skulle du kunna göra annorlunda?" brukar i alla fall jag lyssna och ta till mig det. Ibland kanske man kan förändra sig utan att det krävs nån större uppoffring, ibland kanske det inte går.
Titta på min signatur nu då! Vad tycks?

Platinum Pethead
 
Beror på klagomålen. Ibland ska man stå på sig, men ibland är det läge att ta hänsyn till den som klagar också. Om någon klagar på att jag står på deras fot så ska jag ju inte stå kvar på pin kiv så att säga utan då flyttar jag på mig. Om någon däremot klagar på att min hårfärg är ful så ska jag ju inte behöva gå och färga håret för det.
Sedär! Då ska jag försöka ha det i åtanke framöver :up:
Jo, det är ju sant!

Very Lazy Pethead
 
Titta på min signatur nu då! Vad tycks?

Platinum Pethead

Jag tycker det är mycket bättre. Jag kan vara lite ulvleksskadad, där betyder fetad text att något är extra viktigt (oftast en röst) så man inte ska missa det, medan färgad text betyder OT alltså oviktigt att läsa. Välj gärna en färg (som inte är för skarp) och håll dig till den, då blir det enhetligt och inte så utstickande när du skriver många inlägg i en tråd (att byta färg ofta skulle nog bli jobbigare, eftersom man då tror att det är nåt nytt).

(Obs! Till alla som kan få för sig något: Jag vet att du TS väljer precis vilken färg du vill, jag skrev utifrån vad som skulle underlätta för mig.)
 
Och i detta fallet är hon i sin fulla rätt. Det bryter inte mot den minsta lilla regel. Att det kan upplevas störande är påtalat, ts har noterat men väljer att ha sin signatur. Case closed .
Precis! Håller helt klart med, men jag undrar ändå om det blev bättre nu när jag ändrade färgen till en mera diskretare grön. Blev det bättre?

Very Lazy Pethead
 
Från början framgick det inte. Du och @Hyacinth brukar ju inte ha några problem med att vara utan signatur dock, och när ni började såg det mest ut som att ni ville jävlas eller driva med oss som på riktigt har problem med det.

Jag ursäktar om du eller någon annan blev sårad, det var inte det jag ville med det.

Ville endast markera att det är helt ok för folk att skriva signaturer.
 
Jag tycker det är mycket bättre. Jag kan vara lite ulvleksskadad, där betyder fetad text att något är extra viktigt (oftast en röst) så man inte ska missa det, medan färgad text betyder OT alltså oviktigt att läsa. Välj gärna en färg (som inte är för skarp) och håll dig till den, då blir det enhetligt och inte så utstickande när du skriver många inlägg i en tråd (att byta färg ofta skulle nog bli jobbigare, eftersom man då tror att det är nåt nytt).

(Obs! Till alla som kan få för sig något: Jag vet att du TS väljer precis vilken färg du vill, jag skrev utifrån vad som skulle underlätta för mig.)
Ja nu har jag valt en färg som är mycket diskretare och som inte sticker ut lika mycket.

Very Lazy Pethead
 
Senast ändrad:
Jag ursäktar om du eller någon annan blev sårad, det var inte det jag ville med det.

Ville endast markera att det är helt ok för folk att skriva signaturer.
Tackar! Här får du en kram av mig!
kram.jpg


Very Lazy Pethead
girl-938729_zpskbdagm1m.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp