Långsam data...

S

summerwind97

Vi har köpt en nya data för ca 5 månader sedan... den har funkat super tom igår... den har blivit såååå långsam tar lång tid när man tex skall öppna en ny sida el söker efter en ny sida.. Hade en del filmer och musik som låg inne i datan men har raderat bort en hel del av detta men det finns någonstans man går in för att rensa allt som poppar upp eller som du varit inne på men jag kommer inte ihåg vart man går in... Någon som har tips på vad göra???:crazy:

Sv: Långsam data...

verktyg/inställningar (internetalternativ i IE) i din webläsare.

Klicka runt där och töm cookies, temporära filer osv

Sv: Långsam data...

Defragmentera!
Gör det själv ca 1 gång i veckan.

När man defragmenterar datorn så lägger han de filer han kan på samma plats, så slipper datorn hämta information från ett flertal olika ställen (som givetsvis tar längre tid)

För att defragmentera gå till Den här datorn -> Högerklicka på enhet C välj fliken Verktyg och sen defragmentera.

Kanske kan hjälpa något iaf:)

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 121
Senast: cirkus
·
IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: em-pirre
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått en ny stallkompis. En vuxen men tyvärr omdömeslös person. Hen började sin karriär i stallet med att ta in 2 stora hästar...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
24 218
Senast: Messy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka