Sv: Långritt
Jag har dreeds,, så en hårborste blir ganska överfödigt om jag inte ska borsta hästen.. tandborste,, det är väll bara och tugga lite gran barr
Jga har inga problem med att sova på marken, och hästarna klarar sig bara det finns lite bete..
Jag vill lixom ha en riktig vi rider bara ut i skogen långritt och får se vad vi kommer,, och inte planera så himmla mycket, så man riktigt känner friheten,, det puliga blir ju hästarnas natt hage,,
Hur ska man göra då,, ta med rep och fixa en liten hage runt träd,, vatten kan man ju alltid fixa på vägen..
Hur har ni gjort för att laga mat då?? det är ju jobbigt att släpa på grytor och sånt,, fast ett litet stormkök duger ju
Hur mycket saker har ni tagit med er? man kanske ska ta med en packhäst, som kan ta tältet och sovsäckarna så hästarna slipper att böra både oss och packningen..
Det som gör det ännu jobbigare är att en av hästarna är exem häst,, så det blir ett helt stallapotek som behöver föjla med,, men man kan ju göra ett rese stallapotek av det hela och lägga allt i små burkar istället..