Längd, vikt, viktbärande, för lång, för tung OAVSETT RAS!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Längd, vikt, viktbärande, för lång, för tung OAVSETT RAS!!!

Eeeh. Hon frågade om jag hade problem, jag skrev nej men du verkar ha det iom att hon använde en tjurig ton.
(Sen om du vill tolka problem som att hon har problem på nått annat sätt är ju upp till dig :smirk: )

Ja och du vet även varför jag skrev det - jag hade en förklaring till det.

Jag skulle också börja använda en tjurig ton om någon märker fel på det jag skriver hela tiden. det verkar ju precis som att du vill reta upp folk.

Hahaha. Om du inte vet vad det hela började med ska du nog ta och läsa en gång till.

Nej det är jag inte, däremot verkar folk ha problem med att jag säger emot/ifrågasätter och tar upp saker som de verkar ha problem med att man skriver om. :crazy: :)

Nä, problemet är väl att du hela tiden verkar välja att se fel i allt folk säger. Det är ju inte så att du kommer med konstruktiv kritik precis. Och gentemot besserwissers är det lätt att bli "tjurig".

Det roliga var att jag inte kom med något Dumt, utan jag skrev att hon motsade sig själv (För det GJORDE hon, även om det kanske inte var menat så).
Och när jag kommenterade det kom HON med ett surt inlägg.

Men man ser ju det man vill se.

Jag har inte gett dig någon kritik om något öht.
Som sagt var det dessutom du som började.

Det är ju fortfarande så att om man inte uttrycker sig extremt tydligt får man ju såna som du efter sig. Supertrist att du inte har annat, mer konstruktivt att komma med än hur folk uttrycker sig.

Det var sagt som ett exempel på att trots riktlinjer så kan det se ok ut med 20 cm skillnad.

Jag ska uttrycka mig mer övertydligt nästa gång (så att även en 5-åring kan förstå vad jag menar).

Men ge dig. Jag var inte heller 100% allvarlig med mitt första inlägg. Det var ju DU som började sura och blev otrevlig. :mad:
Som sagt. Du skrev nått motsägelsefullt, jag kommenterade och Du blev sur o tvär. Hade du på ett trevligare sätt sagt varför du hade skrivit det motsägelsefulla så hade vi inte haft den här diskussionen nu.

Och det sista är inte ens lönt kommentera. Väldigt barnslig skrivet..

Hade du på ett trevligare sätt sagt varför du hade skrivit det motsägelsefulla så hade vi inte haft den här diskussionen nu.

Nu säger du emot dej själv.

Men det är en barnslig diskution så jag tycker att vi lägger ner det nu så att tråden kan fortsätta som den ska;)

Nej, jag läser inte igenom alla 13 sidor, nej.

Jag ville veta vad ni tyckte. Jag vet att det funkar att rida henne.

Jag förstår att du ville ha det i skrift, personligt till dig. Dock, om man tar sig tid att läsa åtminstone några sidor ser man att vissa anser si och andra så så du kommer få dubbla svar som bara gör dig förvirrad:cool:

Helt riktigt, i denna tråd får man nästan alltid två svar!

Gissa hästens höjd och ryttarens längd!!

13534394.jpg

Häst: ca 146
Ryttare: ca 170

KL
Tittade genom tråden och blev mörkrädd pga. alla diskriminering och hatiska ord om överviktiga. Säger som har sagt förut: Vi feta vet när det är för mycket och ingen annan är så noga med utr. och kolla hästen än "den feta ryttaren".

Skrivfel och dylik -> behöver inga kommentarer så släng dig i väggen

MVH
Fet finnjävel

:banana: Heja!!:banana:

Märker du Vita att ingen försvarar dig här, det finns en orsak till det... du är väldigt grinig. Dålig(a) dag(ar) kanske?;)

Åh. Jippie. Ännu en - NY - person som ska komma o skriva saker.

:rofl:
Det här är ju fjantigt!

Och jag - till skillnad mot många andra, behöver ingen som försvarar mig. Jag klarar mig alldeles utmärkt, tack! :)

Kan säga att det var näsan 2 dm fel gissat på hästen det kan man inte tro va?

han är 163 och hon170 men han ser väldigt mycket mindre ut eller hur?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

B
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden men mod. får flytta den om den ligger fel. ;) Jag har sedan barnsben ridit på en...
Svar
11
· Visningar
2 895
Senast: FrontLine_
·
  • Låst
Träning Jag släppte ner den gamla tråden för den blev lite lång. Det var länge sen, jag drog igång den förra och det var 938 svar i den. Nu...
51 52 53
Svar
1 040
· Visningar
84 228
Senast: Ängslig
·
A
Hästvård Jag har länge dragit mig för att starta denna tråden, men måste få lite tips. Jag har en travare på 18 år som har spatt. Han har haft...
Svar
13
· Visningar
2 004
Senast: Atalantha
·
F
  • Låst
Ridning Behöver hjälp! Jag har en shetlandsponny som är 98 cm hög om jag minns rätt. (eller så är det 96 cm, men det spelar inte så stor roll)...
49 50 51
Svar
1 000
· Visningar
115 868
Senast: ponnybarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar