Sv: För stor för ponny???
Vilken av dem hehe
Himla fin polle
Vilken av dem hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Himla fin polle
Vilken av dem hehe
Tack tack. Jag skulle ALDRIG gå miste om ponny åren, köp en ponny är mitt råd
okej tack, men tror du det skulle se dumt ut om jag red på en ponny som är 148 cm och jag är 168?
Alla tre
Men gillade nedersta pållen, den som det står "min häst".
japp det är jag :PSom sagt, C-ponnyn jag rider på är inte ens maxad Så nej det ser inte dumt ut! Men skulle satsa på en slutmätt maxad och lite kraftigare. Du är ju 4 cm längre än mig
okeej vad rider du för häst nu då??Jag red en exmoor ponny lite i höstas(bytte med en kompis ibland när vi red ute). Han va maxad C o jag kände mig verkligen enorm på honom! (jag är 1,73.)
En freiser/welsh cob korsning, 159 i mkh. Han passar mig perfa Men det där var som sagt bara några få gånger^^
jag hade tänkt mig att tävla i hoppningFrågan är väl vad du gör med hästen! Vill du tävla tycker jag du ska satsa på ponny för det är nog roligare att tävla mot jämngamla.
Vill du "bara" rida i skogen och träna lite kan du kanske köpa en stor häst som du slipper sälja efter några år.
jo det beror ju ganska mycket på hur hästen är byggd, jag hade nog tänkt mig en lite grövre häst, så du tror inte att det kommer se dumt ut med tanke på att jag är ganska så lång ???Är du 14 kan du lugnt köpa en ponny . Fyller själv 18 snart så när vi letade häst letade vi mest på stor häst, är själv 165 och har ett fullblod på runt 162 cm, och hon är då verkligen inte för stor för mej, tkr hon känns liten ibland
Men provred även d-ponnyer som jag inte kände mej för stor på, mkt beror ju på byggnaden på hästen...
Beroe vell lite på hur ponnyn är byggd("spinkig" grov).
"Man är inte färdigväxt vid 14 år."
Vissa är det, det beror på när man fick sin mens. Många av mina kompisar som är fjorton är färdigväxta.
Hur vet du att de är färdigväxta om de bara är fjorton år?