T
twenty
vilka är med i spetsgruppen och utmanargrupperna för, ponny, J och YR i år???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hört ryktas om att man bara har 2 ponnyer i truppen, och den som varit klart bäst efter Fanny 2007 (1 vinst & 3 plac i msvA) har hamnat i utmanartrupp
Och istället för att fånga upp intresset bland de som är på väg upp i msvB har man nöjt sig med 4 !!! ekipage
Bra agerande om man vill ta död på allt intresse för ponny på högre nivå
Har hört att det har med deras dressyrstraff att göra. Man måste ha gått på en viss procent för att vara aktuell för spetstrupp iår..
Ja jag vet... Tycker att det är synd. Det är väl bättre att de får vara med och få rutin .Så har det ju alltid varit tidigare. och som vi vet slutar man ju inte alltid på sin dressyrstraff...Man behöver ju inte bara ha ekipage som har möjlighet att vinna inviduellt utan också bra laghästar.
Ja jag vet... Tycker att det är synd. Det är väl bättre att de får vara med och få rutin .Så har det ju alltid varit tidigare. och som vi vet slutar man ju inte alltid på sin dressyrstraff...Man behöver ju inte bara ha ekipage som har möjlighet att vinna inviduellt utan också bra laghästar.
vilka är det som är med då???
Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar.
vilka är med i spetsgruppen och utmanargrupperna för, ponny, J och YR i år???
Jag tror spetstruppen i YR ser ut så här men är inte hundra:
Hannes Melin
Christoffer Forsberg (vet inte om han är med i JR också..?)
Angelica Egfors
Jag har hört väldigt lite om landslagen för ponny, JR & YR än så länge.