Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det där låter väl helt ok. Finns rätt mycket folk i utmanartrupperna, det tycker jag är bra.
Ja det går snabbt uppåt när man är YR. Finns ju en anledning till att de inte är fler i YR-spetstruppen...
Ja det blir spännande att se. Frågan är om hur många som faller bort från landslagen pga att de inte klarar hoppkvalen..? Jag tror vi kommer få se det på alla nivåer, kanske inte bland den yttersta toppen i varje grupp men ändå.
Hittar inte pappret med uppgifterna.. Bettibets och Crazymama har inte någon av er papprena ?
Kan ha blandat ihop någon i Jr...
Jag har väl hela listan men har för mig att vi inte får publicera namn här
Det finns nog några som faller bort pga skadade hästar också, man ska komma ihåg att trupperna är framtagna på förra årets resultat..
Ja så är det ju varje år.
Klart man måste kunna skriva namnen på de som är med i landslagen här. Det är ju knappast hemligt & så länge ingen startar en diskussion om "varför den & den är med" så är det ju lugnt.
Nästan vad?
*trög*
Alldeles riktigt anser moderator.Publicera namn är väl ok men inte att diskutera dem
Spets YR: helt rätt Stina Å har tackat nej, Christoffer gått upp
Utmanar YR:
Hanna Berg, Theodor Wahrén, Marika Jansson, Sara Nilsson, Martina Andersson, Caroline Persson, Lotta Röhfors och ...
Start i 3* med gdk terrängrunda samt gdk CCI2* gäller för EM-start.
Hittar inte pappret med uppgifterna.. Bettibets och Crazymama har inte någon av er papprena ?
Jr spets
Maria B, Fanny N, Ludde S, Camilla A, Oscar L, (Christoffer (?) fast man får bara starta ett EM så det blir YR)
Jr Utmanar
Frida A, Mathilda B, Emma L, Cajsa A, ....
Kan ha blandat ihop någon i Jr...
Hon ska sluta med fälttävlan, iaf på högre nivå, efter vad jag har hört.
man kan bli uppringd om man nämner fel namn även om man inte pratar om personen