Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han verkar iofs inte ha gjort så mkt..
*Tysk mästare i hoppning för 6-åringar 1997.
*8:a i Bundeschampionat 5-åringar hoppning 1996.
Men sen står det ju..
En modern sporthingst med mängder av meriter
både på tävlingsbanan och i avelsboxen.
(Taget från askö stuteris hemsida)...
Mannen som rider honom i röd kavaj, är ägaren Gerd Sosath. Hästen övertogs sedan av ena sonen till Gerd. Numera tror jag att han bara går i avel - men jag är inte säker.
Jag har betäckt med Landor S flera gånger och aldrig blivit besviken på resultatet - därför så rekomenderar jag honom varmt om du är i betäckningstagen
Ok, tackar Äntligen nån som har svarat
Ska kolla upp ryttaren lite mer..
Om jag hade ngt. sto som jag ville betäcka skulle jag helt klart välja Landor S, eftersom min lilla kille är efter honom och är helt underbar
Ekonomi & Juridik
Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.