Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ha ha ha...
Mitt sto har en avkomma E:Landlord som fick mkt höga poäng +går 140 klasser idag. Det enda var väl att han fick en ngt kort och bred hals... något som fler av avkommorna "begåvats" med...
Bara menar att en allmän uppfattning baserat på erfarenhet av flertalet Landlord-hästar, intygar att dom är mindre roliga i den sidan och när det kommer till debatt om saken mellan hästen och ryttaren, kan åskådare ofta bevittna något som liknar en polsk riksdag.
Jag har sett många Landlord hästar och det är inget utmärkande drag hos hans avkommor att ha kort eller bred hals - däremot uppfattar jag att de ibland är lite "raka" (han har ju ganska mycket fullblod i sig) och inte så "bågade" som flera andra holsteinare t ex Cortez.
LOVE HIM!!!
jag är en sådandär människa som har väldigt svårt att fatta tycke för andras hästar...det e liksom bara mina egna som gäller. Men Landlord avkommor lyckas jag nästan alltid bli lite kär i. Man ser på långt håll om en häst är efter landlord. De jag har sett, har en speciell utstrålning. Själv har jag en avkomma efter lasandos som jag har avlat fram själv så honom gillar jag ju också förstås.
Jag sa inte att jag inte gillade landlord...
De flesta jag haft att göra med är mkt trevliga individer som hoppar käckt. Sedan är det ju det där med högersidan
Dettta är ju min favorit!!!! Har jobbat med honom under 10 år på Markebäck. Har ridit många avkommor och haft en superfin Landlord avkomma själv som vann talangjakten 2000. Hon hade oxå vänster sidan som sin sämsta vilket de flesta av Landlordarna som jag ridit haft men det tror jag inte har med hingsten att göra utan med individen själv eller rent utsagt mig själv!!!!
Hoppas han har det bra nu hos Vdl och det är verkligen synd att en sådan hingst lämnat landet.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Juridik & Ekonomi
Vi har trafikfrågor här som mynnar ut i roliga kommentarer :rofl:. Nu kommer ett ämne upp eller så blir det flera att irritera sig...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.