Lämpligt hov-lim?

Leoni

Trådstartare
En av pållarna har en sko som är limmad på och nu upptäckte jag att den håller på att trilla av och hovis är på semester. Visst kan jag ringa en annan men jag tänkte jag kunde kanske bättra på med mer klister och få det att sitta i 2 veckor till?
Vad kan jag använda för lim? Det måste ju bara hovvänligt...

Vad är det för lim på den nu??
Antar att hovslagaren satt dit de? De går säkert att ringa och fråga fast det är semester.

det lim som hovslagarna sätter dit är en plast, om det är det du menar? att man plastar på hoven.
iaf är det ett specialplast som är väldigt starkt och inget man oftast kan göra själv.
min låtsaspappa som är hovslagare köper sin plast från usa tror jag, och sätter dit det med en speciell "spruta".
man måste även ha i ett liknande härdningsmedel.

så det är inget jag skulle göra själv, väldigt svårt och kan gå fel.
om det är den starka plasten du menar (ser ut som lim).

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 163
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 225
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 666
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka