Marna!
Klåparstationen
i forna Östtyskland ... får man säga att är riktigt bra, har bra hingstar och har kommit rätt så långt på väg med tanke på att Rodde tryckt ner den i skiten så totalt. Jag hade med nöje haft alla de hingstarna och startat en likadan klåpastation här i sverige. hade du använt hingstarna, tror att du hade det ja, ha ha ha...
Rodde!
slå villt omkring dig, det lyfter hela ponnyaveln. konstuktivt! verkar att vara ett bra drag av en hingsthållare! Jammi! som stoägare och potentiell kund så blir jag ju inte impad direkt
Poloplayer!
Inte någon skilnad på om det är ett barn eller en vuxen som tävlar hingst, nej nej nej. alla ungar ut och tävla hingst. Tycker nog att det känns lite mindre lustigt när ungarna skuttar runt på hingstar och har noll koll, ser det titt som tätt i vårt ridhus. Tänker på Danger och ryttarn som rasade av och höll på att kvävas på framridning då hingsten trots att han var gudasnäll kände sig hotad av en annan häst. Inget kul att se kan jag säga! Men det är ju inte din unge så...
PerÅkG!
Öppet championat, varför inte fortsätta i vår skyddade verkstad som någon så beskrivande sa om spaf! Nej du jag tror att kör vi halvblodens system så är det bättre. de har ju trots allt både och. ett slutet breeders och sedan ett öppet årgångschampionat. och faktum är att importerna blir slagna av infödingarna och DET är ett BRA säljargument!