lämnat marsvin i skogen

Kilauea

Trådstartare
Fick precis en länk från expressen idag.
Marsvin hittade övergivna i skogen

Hur kan man göra så, det är så hemskt. Jag blir så arg varje gång jag hör nåt sånt här. Vilken tur de hade, de små liven. Men tänk sånt hemskt dygn de säkerligen upplevt, marsvin tillhör ju inte de modigaste djuren precis (tänker på mina egna sötnosar).

Sv: lämnat marsvin i skogen

Ja man blir så ledsen när man läser sånt...själv har jag varit hos vetrinären idag med mitt marsvin och betalat 1000 :- för behandlingen, tänk vad olika man värderar sina djur...och jag kan säga att jag inte tvekade en sekund, mitt lilla svin är värd vartenda öre!

Tycker att det hade varit humanare att avliva djuren om man nu inte vill ha de längre. :crazy:

Ibland bara hatar jag människor. :mad: :mad:

Vilka jävla människor, usch! :mad:
Tur att det finns vänliga själar som erbjuder nya hem!

Fast man vet ju inte. Det KAN ju ha rymt också från nån sommarbur. Fast du borde väl ägaren sökt efter dem.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 096
Senast: LenaH
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 206
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar