Lämna bort på träning eller sälja?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stintan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 689
S

stintan

Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja på för olika tränare, finns det bra amatörer som tar rimliga priser?Vet ni var man kan få namn på dessa och pris upg. :bow:

Sv: Lämna bort på träning eller sälja?

stintan skrev:
Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja på för olika tränare, finns det bra amatörer som tar rimliga priser?Vet ni var man kan få namn på dessa och pris upg. :bow:
Kontakta Sleipner! Där kan du få råd. Eller titta lite i deras statistik, så ser du vilka som verkligen får fram hästar.... och inte bara pratar om "hur man ska göra".
Länk till Sleipners sida

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 831
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Badger
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 281
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?