Lambourghini 1028

Sv: Lambourghini 1028

Han står inte med på språngrulla.
Så det är inte rikgtig så enkelt att betäcka med honom

Precis, den hingsten var mitt förstahandsval men pga att han aldrig dök upp på språngrulla valde jag en annan hingst. Pratade ändå med ägaren men det hände inte så mycket. Vill inte låta hur många brunster som helst bara gå förbi.
 
Sv: Lambourghini 1028

Han står på starby dressyrstall och står på semin så det är inga problem med att betäcka med honom!

Lämnar underbara avkommor:love:

Eftersom han inte löst licens ännu är det problem med att betäcka med honom eftersom de då inte går att registrera med gröna papper.

För den som är intresserad av hingsten rekommenderar jag att ringa ASVH och kolla vad som fattas för att licensen ska lösas. Jag har själv gjort det och det var någon testresultat. Det ordnades snabbt och jag har nu två underbara uppfödningar efter honom.

I täten Celia två år e Lambo - Ceylon http://www.youtube.com/watch?v=z6k_kyhLk5E&list=FLdlNBRxvctouKDJykvOjOmQ
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
685
Senast: Piaff
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Shaggy
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp