Lagtävlingar

G

Gitania

Någon som ska rida i något lag i år?
Förhoppningsvis blir det Div 1 för min del :)

Sv: Lagtävlingar

Ska kanske tävla i vårat lag med pollen om han visar sig gå bra i avd A.. Vilken division det är har jag ingen aning om :p :angel:

Jag skulle jätte gärna vilja vara med i ett lag men vi har bara dressyr lag i våran klubb:smirk:

Kanke, har inte betsämt mig änn, samt så vet jag inte om det får ihop till något Div 1 lag. Dår väll se.

förhoppningsvis div I både hoppning o dressyr (olika ponnyer)...

Antingen blir det ELIT eller inget lag alls. Är väldigt hård konkurrens då det flesta, även jun. har placeringar eller startat 145-150 klasser.
Vi brukar inte ha något div 1 lag. Men känner inget större behov att rida i lag, åka 20-30 mil för att rida förklass och inte veta om man ens får rida i laget...då åker jag hellre på ind. tävlingar!

Japp.. Blir div.1 som junior.. =P Hade först tänkt vara med i div.2 då ja bara haft min häst i ett halvår.. Men efter tre tävlingar nu i höst så har vi vinst i 100 cm o placeringar i 110 cm.. Så då tänkte ja att de inte spelar nån roll.. Visserligen får ja inte va me i div. 2 sen.. Men men.. =P

Men tar ni inte ut laget i förväg då?
Det gör vi i våran klubb, för att ha ett bra Elitlag och alla de andra i Div 1, som back up.
Fast något år har folk tackat nej till Div 1 och varit med i förklasserna till Elitlagen i stället i tron om att de kanske skulle kunna få vara med.
Sånt blir jag sur på, tycker folk är giriga, vill man rida i Elitlaget så får man banne mig hjälpa till genom att backa upp underifrån i Div 1.
Nu har vi dessvärre inget Elitlag på häst, kanske inte ens ett Div 1 lag då det är dåligt med folk som tävlar på den nivåen i vårna klubb just nu.

lite ur ämnet, men, men..

nej vi tar inte ut laget i förväg uatn dagsformen avgör. Men med ändrat upplägg detta år så blir det iaf bara två resor då omg 2 och 3 går på samma plats och under samma helg:) Det har varit svagt intresse för div 1 hoppning i vår klubb då vi redan har etablerade elitlag för både ponny och stor häst.
Men fick precis reda på att några är utomlands och tävlar under allsvenskan så får mest troligt rida:love:

jag ska troligen vara med i div 2 för häst, vi får väl se hur min häst sköter sig och hur pass många det är som är intresserade... känner mig inte allt för populär bland stor häst folket i min klubb tyvärr.:(

Trist men så är det nog tyvärr på många klubbar...våran klubb har inte så bra sammanhållning, blir lite grupperingar, inte heller skoj

Gitania skrev:
Någon som ska rida i något lag i år?
Förhoppningsvis blir det Div 1 för min del :)

Du ska ju tävla, är du med i något lag? =P bara undra..

Men va tusan, varför syns inte min profil-bild? :S konstigt.. O en fråga till vem som helst, finns det nån "knapp" på forumet som leder direkt till ens egen profil-sida? Jag måste leta upp mitt namn hela tiden och trycka på'et om jag vill se min egna sida, men jag är väl bara lite efter :P

i våran klubb är det dagsformen som avgör ( hur bra det går i förklassen), så jag hoppas jag får vara med i något lag :d.

Skulle egentligen vilja rida eliten som junior, men våran klubb har inget elitlag :(..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fredag morgon går de svenska paradressyrryttarna in i lagtävlingen på Paralympics i Paris. Det är första gången på 16 år som Sverige...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För första gången på 16 år ställde Sverige upp med ett lag i paradressyren på Paralympics. Och även om det inte blev någon framskjuten...
Svar
0
· Visningar
90
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter en förändring av formatet som infördes vid de olympiska spelen i Tokyo 2021, kommer hoppningens lagtävlingen att äga rum först...
Svar
0
· Visningar
77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka