Lagtävlingar m.m.

F

Franko_81

Om det t.ex är en klubb som har en omg i div 1, kan man vara med i förklassen även om man inte ska vara med i nåt lag?

Sv: Lagtävlingar m.m.

det är olika ... jag vart iväg nu i söndags och den vart inte öppen för de som inte rider i laget. . . men som föregående människa sa ... kolla i proppen :)

Här brukar man kunna vara med i förklassen även om man inte rider i ngt lag.
Men kolla med arrangörerna.

här brukar det stå att förklassen/-erna bara är öppna för ryttare som är med i en klubb som har lag i lagklassen. Det betyder att även om man inte ska rida i laget så får man starta i förklassen, bara sin klubb är med i lagklassen.

Många klubbar plockar ju ut sina lag efter förklassen beroende på hur det går för ryttarna.

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 626
Senast: villhöver
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 082
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 261
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 670
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna