Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet om "alla" stenskott går att laga eller om det finns nån begränsning vad gäller storlek?
Vi har ett REJÄLT stenskott och jag funderar på om det ens är lönt att lämna in för lagning...
Nej alla stenskott går inte att fixa, då är det rutbyte som gäller
Men åk och få en bedömning på en bilglas-firma, det kostar inget.
Om dom tycker att det är byte som gäller, så kostar väl det "bara" självrisken? Det kan det ju vara värt
Jag fick en gång ett stenskott som såg ut ungefär som att någon hade skjutit med ett gevär på rutan. Det gick att laga. Lagningen blev inte helt osynlig, men det blev väldigt väldigt bra och var inget som störde.
Lättast är väl att bara åka dit så får de bedöma det.
Vi lagade just ett i mitt tycke rätt stort stenskott i framrutan. Det var halvmåneformat som en tumnagel. Men det fixade de. Inte osynligt, men det blir i alla fall inte värre.
Ring dem och fråga ev foto. Jag har bara fått nej för för små och sitter i kanten på rutan. Då når inte mackapären. Har fått frågor i stil med är det en enkronas storlek (aldrig haft så stort ens).
Foder & Strö Jag har tagit blodprov. Han har kliat sig rätt mycket i manen och en del i svansroten. Han har klarat sig bra med bara insektstäcke hela...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.