Laga sadel...

Kickis

Trådstartare
Remmen som sitt ovanför stigbygeln runt fendersen har gått sönder. Jag tror att den går att laga och jag skulle helst vilja få den lagad då det är en mörk brun sadel så är det svårt att få en likadan. Men då jag förut lämnat in saker till lagning hos skomakaren har jag inte riktigt vart nöjd med resultatet. Finns det nån annastans man kan vända sig istället?

Sv: Laga sadel...

Kolla med nån vanlig sadelmakare, de brukar kunna trolla. Lycka till, det är alltid så surt när nåt går sönder.
/ C

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 684
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 350
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka