Jag har oftast billigaste varianten av Hallon och är nöjd med det. När någon annan lågprisaktör har erbjudande för nya kunder så händer det att jag byter. Sen när Hallon har motsvarande erbjudande så byter jag tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag planerar att byta ena barnets kontantkort till ett abonnemang. Eftersom jag vill hålla nere våra kostnader för allehanda prenumerationer och teknik funderar jag på att i samma veva byta mitt Teliaabonnemang också, men är lite nojig för att det bara ska krångla.
Jag har tittat lite på Halebop och Hallon. Jag klarar mig gott på 2GB surf per månad nu, eftersom det oftast finns wifi där jag är.
Ni som försöker hålla kostnaderna för mobiltelefoni nere, vad har ni och hur funkar det?
Varför bytte du från Vimla? Går det inte att få e-faktura eller autogiro där?Jag bytte från vimla till fello och är nöjd. Betalar 95 kr/månad och man kan välja e-faktura.Adjö till bortglömda mailfakturor!
Fello har just nu ett erbjudande om halva priset i två månader och 50 GB extra surf.
Jag har autogiro hos vimla. Tror inte de erbjöd E-fakturaVarför bytte du från Vimla? Går det inte att få e-faktura eller autogiro där?
Jag har autogiro på vimla. Inga problem allsVarför bytte du från Vimla? Går det inte att få e-faktura eller autogiro där?
För att de använde(r) kunderna i ett experiment med den nya plattformen. Det var så många som skrev negativt om den så jag ville inte ha den.Varför bytte du från Vimla? Går det inte att få e-faktura eller autogiro där?