Låga blodvärden?

H

Hoppla

Hejsan!
Idag fick jag veta av vet att min ponny har för låga blodvärden.
Anledningen till att vi har tagit blodproverna är för att hon har varit stel i kroppen och inte känns riktigt okej. Hon är dock väääääldigt pigg och glad så allmäntillståndet har inte förändrats.

Nu till frågan. Jag glömde fråga om jag kunde rida och tävla henne som vanligt! För han skulle ge henne några vitaminer och mineraler för blodet eller något sådant. Jag ska ringa på måndag igen men jag kan verkligen inte hålla ut så länge innan jag får veta! Nu ska hon visserligen inte tävla i helgen eller nästa helg, men helgen där på var det meningen att hon skulle starta en klass, LA.

Hon har nog haft detta ett tag och jag har ju ridit och tävlat som vanligt med vinster och placeringar. Därimot har jag haft en jäklar otur och rivit sista i omh :devil: När man har gjort det några gånger så är det inte lika uppskattat längre ^^

Min ponny har fri tillgång till mineraler i boxen i form av mineralsten. Hon står jämt och slickar på den.
Kan det bli bra om jag köper mineraler och vitaminer och lägger i maten ist?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 967
Senast: Nominous
·
Hästvård Kom äntligen ihåg o fick tummen ur o ta blodprov på min häst på åb i måndags. Har tänkt göra det sedan han var typ 3 (eh, han blir 11...
Svar
16
· Visningar
4 733
Senast: MalanMjöl
·
Hästvård Jag hoppas att nån av er känner igen det här och kan ge oss nånting att gå på. Vi har en fyraårig varmblodstravarvalack. Han tränar...
Svar
15
· Visningar
2 639
Senast: lady_vip
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 500

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka