FengurLaugar

Trådstartare
Hej!
Jag undrar om någon vet om man måste vara huvudmedlem i den klubb man representerar i Lag-SM? Eller "räcker" det med gästmedlem?

Det är så att jag är huvudmedlem i en klubb, men grannklubben har erbjudit mig att vara med i Lag-SM med dom. Jag vill verkligen vara med, skulle vara jättekul!
Jag kan tänka mig att betala fullt i båda klubbarna, för jag vill inte vara gäst i min hemmaklubb om ni fattar vad jag menar?:) Får man vara fullvärdig medlem i två klubbar förresten?

Så, börja svara :D

Sv: Lag-SM

Du måste vara huvudmedlem i klubben du representerar på Lag-SM.
Man får vara fuäävärdig medlem i 2 klubbar.

Sv: Lag-SM

Hej!
Jag undrar om någon vet om man måste vara huvudmedlem i den klubb man representerar i Lag-SM? Eller "räcker" det med gästmedlem?

Det är så att jag är huvudmedlem i en klubb, men grannklubben har erbjudit mig att vara med i Lag-SM med dom. Jag vill verkligen vara med, skulle vara jättekul!
Jag kan tänka mig att betala fullt i båda klubbarna, för jag vill inte vara gäst i min hemmaklubb om ni fattar vad jag menar?:) Får man vara fullvärdig medlem i två klubbar förresten?

Så, börja svara :D

Hej. jag jobba med Lag SM så jag kan svara dig.
Du måste vara huvudmedlem i den klubben du tävla för, men ni kan ansöka om att vara flera klubbar i ett lag, den ansökan ska till ungdomsuttskottet innan ni har uttagningen till Lag SM.

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 758
Senast: xfie
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 433
Senast: dobbis
·
L
Hästmänniskan Hej alla! Jag har ett litet problem eller vad man ska säga som jag skulle vilja få tips om! Jag har två c-ponnyer. En som jag har haft...
2
Svar
31
· Visningar
4 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat