Läkarundersökning?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Läkarundersökning?

jag sitter så här: :eek:

jag skulle nog (om jag vore dig) ta reda på om å hur man anmäler... det får lixom inte gå till sådär...

ang. hästkläder i skolan så tror jag inte att NÅGON går i samma kläder!!!
möjligtvis en 7-åring som har fått nya ridbyxor å vill visa dem å använder dem första gången (när de är nya) en dag i skolan.. men det är typ så "långt" jag tror någon skulle sträcka sig... snarare dagis-nivå...

när jag gick i typ 5:an 6:an så var det alltid stökigt på syslöjden, å det slutade med att JAG blev skickad till rektorn...
skolan ringde inte ens hem till mina föräldrar å sa att jag var stökig (vilket jag inte var).. men jag berättade ju ALLT för mamma, så hon ringde å skällde å undra va f*n de
1) inte ringer henne när hennes dotter e skickad till rektorn
2) VARFÖR...
ja, de kunde ju inte svara på varför just JAG skickades... idioter... kan ju ha å göra med att jag var den "halv-retade" ... spä på "mobbingen" genom å utsätta de utsatta lite till...

stackars Mini!!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 825
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 769
R
Övr. Barn Våren 2010 separerade jag och mitt ex efter tio år ihop. Vår son var då 5 år. Jag har väl alltid varit den som skött "allt" gällande...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 451
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Jag behöver lite råd,förslag och även skriva av mig lite. så den som orkar läsa allt är guld värd :bow: På skolan har vi så...
2
Svar
30
· Visningar
3 279
Senast: Gotthard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp