bettysmatte

Trådstartare
Har inte haft äran att använda mig av det förrän nu den senaste tiden. Pågår det mer eller mindre ALLTID systemarbete :mad: på sidan??? Jag vill ju ansöka om min examen....NU :D!!

Haha jag har en del erfarenhet ja så jag vet.
Och så kommer man in så blir man utkastad haha
Så här står det:
"Produktionsmiljön för nya Ladok tas nu ner för att konvertera in data för Högskolan i Gävle och Mälardalens högskola. Produktionsmiljön beräknas vara uppe igen kl 08.00 i morgon bitti (den 29/6) och är då i läsläge fram till kl 11:30. Därefter tas produktionsmiljön ner i ca 30 minuter och är uppe med full funktionalitet igen vid kl 12. Fram till dess fungerar inte merithämtning (LadokPing) mot något av de produktionssatta lärosätena."

Så, tja, jag förmodar att jag kan ansöka om min examen vid lunchtid imorgon - om jag har tur.... O_o?

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 571
Senast: Raderad medlem 147980
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 524
Senast: Mabuse
·
Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 164
Senast: Otherside
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka