Ladda upp foton med Android mobil

palle

Trådstartare
Snälla rara, finns det någon som kan tala om hur man lägger upp foton från en android mobil, Huawei i mitt fall.....

Är det här som du vill lägga upp foton så måste du först ladda upp dem i ett webalbum. Därefter kan du lägga in länken här. Det går inte att ladda upp bilder direkt från dator eller telefon.

Dom ligger i ett webalbum och jag får även låna kompisens Facebook och lägga in foton där.

Men det går inte att länka eller på annat sätt få fotona hit i någon tråd.....

Funkar på fasta datorn, men pga sjukdom kan jag inte sitta vid den utan är hänvisad till mobilen.....

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
504
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Migo
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 495
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Bolån, hur ska man tänka?

Hund, Katt, Andra Djur