Ladda upp foton med Android mobil

palle

Trådstartare
Snälla rara, finns det någon som kan tala om hur man lägger upp foton från en android mobil, Huawei i mitt fall.....
 
Är det här som du vill lägga upp foton så måste du först ladda upp dem i ett webalbum. Därefter kan du lägga in länken här. Det går inte att ladda upp bilder direkt från dator eller telefon.
 
Dom ligger i ett webalbum och jag får även låna kompisens Facebook och lägga in foton där.

Men det går inte att länka eller på annat sätt få fotona hit i någon tråd.....

Funkar på fasta datorn, men pga sjukdom kan jag inte sitta vid den utan är hänvisad till mobilen.....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 512
Senast: MCP
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp