Ladda in bilder

Seabaz

Trådstartare
I dagboken kan man ladda upp bild direkt från telefonen, är det en funktion som kommer komma till forumen också?

Jag testar!

Bifogade filer

• IMG_1325.webp
    IMG_1325.webp
    545,3 KB · Visningar: 38
Vet inte vad detta kan bero på, kanske det kan vara relaterat till den andra tråden om problem med editorn.

😱😱😱

Varför kom fotot i nästa inlägg utan att jag lagt in det där istället för i ursprungliga inlägget ? ? ?

Jag kan fortfarande inte. Jag kan trycka på "bifoga filer" och kommer då till en annan sida där det står "välj fil". Men när jag trycker på den händer ingenting.

Om det inte fungerar med den nya knappen Bifoga filer i den nya forumversionen så är det kanske så att din webbläsare anser att bilder är osäkra saker.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama