Kvinnersta 3/9

Trossnästösa

Trådstartare
Tänkte ge pållen en sista 90 klass här innan 100 klass debuten på hemmaplan i september. Någon som varit här och tävlat/tränat? Ingen i klubben hade hört talas om Qvinnersta Hästsportförening eller Kvinnerstatorp terrängbana. Är det någon mer än jag som ska dit här på buke? :D

Sv: Kvinnersta 3/9

Det blir nog första ft de anordnar, tippar på att det blir samma banbyggare (terräng) som vid ÖFK pga att hon jobbar på Qvinnersta (Hästsportgymnasium).

Kvinnersta kommer att hålla hoppning och dressyr vid naturbruksgymnasiet.
Terrängen däremot kommer att hållas hemma hos en privatperson som bor några km därifrån.
Rätt så väl byggt. Med många olika typ hinder.
Han som äger ställt har varit banbyggare vid ÖTR och ÖFKs tävlingar, men var det inte i år.

Jag ska dit, och jag vet 3 st till så då blir vi iaf 5! Pratade med tävlingsledningen idag, dom skulle förlänga anmälningstiden för dom hade inte så många anmälningar.

Hoppas de slipper ställa in, roligt om de kunde komma igång som arrangörer oxå. Vi har 16 ekipage som tar fälttävlansmärke den dagen och många av våra ponnyer är i Borås samt hästarna har varit i Mariestad 27-28 eller gått huntingen i Örebro så det är lite taskig helg för dem att ha på. Borde riks tänkt på när man planerade tävlingsterminen. Vi får hålla tummarna för att det blir av. Ska maila ut till våra medlemmar och tipsa om att det är förlängd anmälningstid så kanske det är någon som nappar.

Jag gillar iaf Kalles bana, det är en hel del roliga hinder! Det var länge sedan jag var på den nu dock, så jag vet inte hur mycket som är ändrat.

Någon som hört något mer om tävlingen :confused: Har inte sett till något meddelande till ryttare än ......
Hoppas att de inte ställer in :crazy:

Talade med en vid Kvinnersta i söndags och dom skulle genomföra fast deltagarantalet var lite lågt. Vet däremot inte när något meddelande till ryttare kommer.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 790
Senast: Snurrfian
·
Distans Hej distansfolk! Nu behöver jag lite hjälp här, det handlar om en första distansstart och hur jag kommer dit! Efter att ha tävlat...
Svar
11
· Visningar
1 749
Senast: annoj
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 628
Hoppning Jag började hopptävla mitt 11åriga fullblodssto i februari. Nötte 90 hela våren med blandade resultat. 90cm CL (ute, stopp näst...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 084
Senast: Nasseman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar