Kvarnbys lucern el. annan lucern?

H

hästgalna

Kan nån hjälpa mig att i Uppsala hitta återförsäljare som har Kvarnbys lucern eller annan Lucern? Tycker det verkar som om Kraffts lucern är mycket dyrare än just dessa.
Tack

Sv: Kvarnbys lucern el. annan lucern?

Edels foderfabrik ligger ju i Uppsala så deras lucern borde gå att få tag i! www.johanhansson.se
De har återförsäljare på en lista på webbplatsen, i Vittinge vet jag att det går att handla!

:bow:
Tack snälla för snabbt svar!

Får jag kidnappa tråden lite?!
Har kollat men finner inte svaret på sidorna ...

Hur mycket protein / MJ innehåller Edels respektive Kvarnbys lucern?

Edels vet jag inget om. Kvarnbys innehåller 8 MJ, 17 % råprotein, 15 % smältbart råprotein.

Den som finns Hippo foders återförsäljare har jag för mig var ganska snarlik den som Kvarnby har, kostade 98 kr/säcken eller liknande. Har för mig att det var samma mängd i säcken.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 935
Foder & Strö Hej! Mitt sto har nu börjat ridas mycket mer än tidigare, o från att ha varit i normal hull i gräns till lite rund börjar hon se...
2
Svar
22
· Visningar
2 601
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 628
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur