Jag är kanske inte ett bra exempel när det kommer till tidsuppfattning.
Har en hel del flex att ta ut, så just nu åker jag till hästarna vid ett. Framme vid två, då gör jag iordning boxarna, bäddar på ”rätt” sätt till världens mest bortskämda ponny, fyller vattenhinkar, lägger in hösilage och gör iordning lusern och soja.
Sen tar jag in hästarna, oftast ponnyn först och sen fjordingarna. Måste alltid stå kvar och se på när ponnyn rullar lyckligt efter att hon blivit av med sitt superleriga täcke.
Jag gör iordning min ridhäst och sticker ut på tur eller rider på banan, lite beroende på vad vi känner för. Sen när vi är tillbaka får alla kraftfoder med mineraler i medan jag äter middag.
Därefter går jag runt med lusern för att muta fjordingarna att äta upp sin soja… Medan de äter tar jag reda på utrustningen och visiterar unghästen. Sen får de gå ut.
Fokus därefter på ponnyn, försöker massera och sen jobbar vi vanligtvis på hinderbanan vi har i en hage. Mycket gå över bommar och rygga i L, lite enkla saker också som kliva upp på däck så hon känner sig bäst i världen. Är hon väldigt stissig får hon springa av sig lite på banan. Sen in i stallet för att borsta rent innan täcket åker på och hon får gå ut igen.
Därefter äter jag mellanmål innan jag mockar boxarna och sopar stallgången. Sen åker jag hem. Brukar vara hemma runt 20.
Edit: Missade att du bara ville ha tider.
Men jag räknar med 5 h i stallet och 2 h restid.