Spirit
Trådstartare
I regel varje kväll i snart 3 veckors tid mellan kl 17-22 så blir vår lilla snälla dotter helt förbytt.
Hon visar tydligt att hon vill till bröstet genom att suga på sina händer, gör alla hungerstecken.
Lägger jag henne till bröstet, tar hon ca 10 sugtag sen gallskriker hon i högan sky.
Försöker jag bjuda bröstet igen så vrålar hon ännu högre.
Tar jag bort det helt & vyssar, blir hon lugnare.
Sen börjar det om igen...
Suger på sina händer, vägrar ta napp (provat), lägger henne till bröstet, ca 10 sugtag, gallskrik osv...
Såhär kan det fortsätta i ett par timmar.
Sen är det plötsligt som om allt funkar igen, jag ammar henne, hon suger sig mätt & snuttar till och med en bra stund & tvärslocknar.
Sen är hon som en ängel hela natten & dagen efteråt...
För att vid runt 17 tiden så börjar vi om igen...
Jag har tagit upp det på BVC, men hon säger att det kan vara så bara...
Jag köper egentligen inte det.
Hon fiser mer, rapar så en vuxen man hade blivit avundsjuk på kvällarna.
Hon äter/ammas med 2 timmars intervall dygnet runt, rapas efter varje mål. Morgonmålet som sambon ger är med en Dr.brown anti kolik flaska & hon rapas minst 1 gång undertiden hon äter sina 60 ml.
Någon som kan ha en teori varför min lilla ängel blir så olycklig på kvällarna??
Hon visar tydligt att hon vill till bröstet genom att suga på sina händer, gör alla hungerstecken.
Lägger jag henne till bröstet, tar hon ca 10 sugtag sen gallskriker hon i högan sky.
Försöker jag bjuda bröstet igen så vrålar hon ännu högre.
Tar jag bort det helt & vyssar, blir hon lugnare.
Sen börjar det om igen...
Suger på sina händer, vägrar ta napp (provat), lägger henne till bröstet, ca 10 sugtag, gallskrik osv...
Såhär kan det fortsätta i ett par timmar.
Sen är det plötsligt som om allt funkar igen, jag ammar henne, hon suger sig mätt & snuttar till och med en bra stund & tvärslocknar.
Sen är hon som en ängel hela natten & dagen efteråt...
För att vid runt 17 tiden så börjar vi om igen...
Jag har tagit upp det på BVC, men hon säger att det kan vara så bara...
Jag köper egentligen inte det.
Hon fiser mer, rapar så en vuxen man hade blivit avundsjuk på kvällarna.
Hon äter/ammas med 2 timmars intervall dygnet runt, rapas efter varje mål. Morgonmålet som sambon ger är med en Dr.brown anti kolik flaska & hon rapas minst 1 gång undertiden hon äter sina 60 ml.
Någon som kan ha en teori varför min lilla ängel blir så olycklig på kvällarna??