Kvalitetsbedömning

Adnilla

Trådstartare
Jag har dammsugit asvh efter info om var de olika kvalitetsbedömningarna går.går 2015. Behöver nog lite hjälp av er. Anordnar inte alla län?
 
Jag har dammsugit asvh efter info om var de olika kvalitetsbedömningarna går.går 2015. Behöver nog lite hjälp av er. Anordnar inte alla län?

Det är regionala föreningar som anordnar. De flesta har precis klarat av årets treårstest och är inte klara med förberedelserna inför kvaliten som brukar hållas i augusti. Om du går in och kollar på din lokala varmblodsklubb så har de kanske lagt ut vilket datum det ska vara även om inte proppen är ute.
 
Knapplån! Jag ska visa min 4-åring på kvalitén nästa helg, det är första gången jag ska dit, så mycket frågor. Jag rider själv och visar allt själv, hinner jag kliva av, byta skor och sen springa med henne?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 289
Senast: Puffindog
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 923
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
12
· Visningar
1 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp