lil-sis

Trådstartare
Jag är inte så säker på att vi ska åka längre MEN om vi åker, är det fånigt att åka 50mil istf 10 därför att man inte gillar en av domarna som är nära? Och är hyfsat säker på att den ger hästen låga poäng?

Domaren tyckte nämligen att hon var för grov (och tjock) förra året och hon är inte direkt nättare i år(fast inte tjock)... :crazy:

Eller ska man kanske nöja sig med att det gick bra på treårs och tävla istället?

om du tror att hon skulle klara den långa resan bra och om allt annat stämmer så skulle i alla fall jag kunna köra den långa vägen. ogina domare är inte trevligt, men kvalitetsbedömning är ju jättekul och bra så det tycker jag inte att du ska skippa!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 993
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 400
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka